مرکز فروش و خدمات hp

فروش انواع جوهر و کارتریج hp

مرکز فروش و خدمات hp

فروش انواع جوهر و کارتریج hp

با استفاده از کارتریج ها و جوهرهای اصل hp کسب و کارتان را حرفه ایی به نمایش بگذارید و وقت گران قیمت و پول خود را بخاطر استفاده از کالای تقلبی و بی کیفیت یا تعمیر پرینتر و کارتریجها به هدر ندهید.

هزینه و قیمت شارژ کارتریج

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵ ق.ظ

هزینه و قیمت شارژ کارتریج (88521040-021)

 

هزینه و قیمت شارژ کارتریج

 

هزینه و قیمت شارژ کارتریج

شارژ کارتریج با هزینه بسیار پایینتر و کیفیت بسیار مناسب توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده به گونه ایی که اگر پرینتری از قابلیت شارژ کارتریج ها پشتیبانی نکند سهم بالایی از بازار ماشینهای اداری را از دست خواهد داد. بنابراین در هنگام خرید پرینتر لازم است تا به هزینه و قیمت شارژ کارتریج توجه داشت تا بتوان بهترین پرینتر ممکن را خریدارید کنید.

 

لیست قیمت شارژ کارتریج

 

کیفیت شارژ کارتریج اچ پی ساپورت در چه حدی است ؟

قطعا هیچ مجموعه ایی در خصوص شارژ کارتریج نمی تواند مدعی این باشد که کارتریج های شارژ شده را از نظر کیفیت دقیقا مشابه کارتریج اورجینال به مشتریهای خود تحویل میدهد اما ما در مرکز تخصصی شارژ کاتریج اچ پی ساپورت به صورت یقین این اطمینان را میدهیم که کارتریج هایی که در این مرکز شارژ شده و با نمونه تست پرینت به کاربران ارائه میشود میتواند تا 98 درصد مشابه کیفیت چاپ با کارتریج اورجینال توسط شرکت اچ پی باشد

 


یکی از نکات مهمی که میتواند باعث بالا رفتن رضایت مشتری پس از شارژ کارتریج پرینتر hp شود این است که هر کارتریج پس از شارژ در پرینترهایی که در مرکز پشتیبانی hp قرار دارد تست شده تا اگر مشکلی در روند شارژ کارتریج پیش آمده باشد پیش از ارسال برای مشتری برطرف شود.


 

 

پیش از شارژ کارتریج رنگی لازم است تا چند نکته مهم را مد نظر داشته باشید :


  • ◄ اگر اولین بار است که قصد دارید تا نسبت به شارژ کارتریج hp اقدام کنید لازم است بدانید که قیمت کارتریج اورجینال hp که هم اگنون دراختیار دارید مبلغ قابل توجهی است بنابراین حتما کارتریج خود را به مراکز معتبر و دارای تخصص کافی در این خصوص بسپارید تا در روند شارژ کارتریج دچار مشکل نشوید.

 

  • ◄ برای شارژ کارتریج حتما از پودر درجه یک و با کیفیت بالا استفاده کنید این امر موجب می شود تا علاوه بر چاپ تصاویر شفاف و دقیق‌تر میزان آسیب به پرینتر و کارتریج را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

 

  • ◄ پودر ریزی و یا کثیف کردن پرینتر پس از شارژ کارتریج رنگی 410A به دلیل عدم دقت و یا نداشتن تخصص کافی در شارژ کارتریج رخ می دهد بنابراین اگر پس از شارژ کارتریج دچار این مشکل شده اید بهتر است با دقت بیشتری در انتخاب مراکز شارژ قدم بردارید.

 

  • ◄  هرگونه بی دقتی  در روند شارژ کارتریج hp میتواند موجب شکستگی در بدنه کارتریج شده و موجب میشود تا شاهد پودر ریزی و کثیف کردن پرینتر شوید.

 

  • ◄ در نگاه اول شارژ کارتریج عملی بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد و شاید بسیاری از کاربران با مشاهده چند فیلم فکر می‌کنند که می‌توانند از عهده شارژ کارتریج برآیند اما پس از چاپ چند صفحه با کثیف شدن صفحات پرینت شده و یا مشاهده لکه هایی از پودر شارژ در روی کاغذ مواجه خواهند شد، این موضوع بخصوص در کارتریج های لیزری رنگی بیشتر مشاهده شده است

 

  • ◄ برای شارژ کارتریج لیزری نیاز به ابزار و تجهیزات تخصصی بوده و هرگز نباید با انبردست و پیچ گوشتی به سراغ کارتریج نروید.

 

  • ◄ شارژ کارتریج پرینتر باید در محلی ایمن و در مقابل دستگاه وکیوم یا مکنده هوا صورت پذیرد توجه داشته باشید مجاورت با پودر شارژ و تنفس آن در هوای اتاق میتواند به سلامت افراد آسیب زده و پیشنهاد میشود برای شارژ کارتریج تا جایی که امکان دارد از شارژ کارتریج در محل خودداری کنید.

 

کارتریج چیست و چه وظیفه ایی دارد ؟

در پرینتر های لیزری با توجه به ساختار و نوع سیستم چاپ در آنها از تکنولوژی لیزر برای پرینت روی کاغذ استفاده میشود ولی این تکنولوژی بسیار با لیزر های حرارتی که در چاپخانه های لیزری و با استفاده از حک یا لایه برداری توسط لیزر روی تجهیزات و قطعات انجام میشود بسیار متفاوت است

در حقیقت کار لیزر در پرینتر لیزری ایجاد بار الکتریکی روی درام (غلطک سبز رنگ قرار گرفته در کارتریج) میباشد تا بتواند ذرات پودر یا تونر را به خود جذب کند و آن را متناسب با طرح و نوشته هایی که برای چاپ به پرینتر ارسال کرده‌اید روی کاغذ منتقل کند.

  • hpsupport.ir مرکز فروش و خدمات hp

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی